
BLOM Opleidingen
Vernieuwende IT-omgeving op locatie en Remote beheer
Een moderne werkplek voor BLOM opleidingen
Tot voor kort bestond werd het hart van de automatisering van BLOM Opleidingen gevormd door drie verschillende servers van verschillende leeftijden: een fileserver, een terminalserver en een applicatieserver. Tobi Brinkman, hoofd automatisering en applicatiebeheerder, legt uit waarom deze situatie op een bepaald moment niet meer voldeed:
"Die servers waren verouderd, ze waren echt aan vervanging toe. Daarom hebben we drie partijen, waaronder Previder, gevraagd om ons een goed alternatief voor te leggen. Daarbij hebben we twee mogelijkheden opengelaten: alles lokaal, net als nu, of een cloudoplossing."
"Ze denken mee en komen regelmatig met bruikbare suggesties."
Waarom de keuze voor Previder?
De keuze viel op Previder, aldus Tobi: "We hadden het gevoel dat zij het best bij ons pasten, en ze kwamen ook met een goede prijs. Verder vind ik het een voordeel dat ze hier in de buurt zitten. Ik heb slechte ervaringen met mensen die van ver moeten komen. Wat ons ook bevalt, is dat ze Heutink ICT als zusterbedrijf hebben. Dat betekent dat ze de educatieve wereld goed kennen. En we hebben bij Previder nu alles in één hand gelegd, ik heb voor alles één aanspreekpunt. Dat vind ik makkelijk."
Oplossingen bij BLOM Opleidingen
Digitale Werkplek
Previder heeft IT op locatie en Remote Werkplekken voor BLOM Opleidingen gerealiseerd.
Benieuwd naar de mogelijkheden?
We would be happy to tell you more about what these services can do for your organisation. Contact us and discover the possibilities!
De moderne werkplek
As an organization, you want to use the digital workplace to increase your organization's productivity, transparency in costs, seamless alignment with the organization's needs and ensure the security of company data. In this white paper, we offer tools to achieve these four goals and show you five steps to get to the next stage of digital workplace transformation. Users expect more. Technically it can be done. So get to work!